Kongelig glans over Young Fish-konferansen

Kronprins Haakon blir gjest på Young Fish-konferansen i Bergen i januar.

– Hans Kongelige Høyhet Kronprins Haakon kommer til Young Fish-konferansen 2018, årets viktigste konferanse for de unge i sjømatnæringen. Overordnet tema for YoungFish-konferansen 2018 er «Havet (re)struktureres», skriver Young Fish i en pressemelding.

Konferansen holdes på Scandic Ørnen Hotel i Bergen den 31. januar. Innledere på konferansen vil bli offentliggjort i tiden fremover.

– Dette er fjerde året konferansen arrangeres. Alle tre tidligere konferanser har vært utsolgt, så vi håper interesserte er tidlig ute med å sikre seg billetter. Vi håper næringens ledere også i år ser verdien av å sende sine yngre ansatte på en konferanse som denne, skriver Young Fish i pressemeldingen.

Også i fjor ble Kronprins Haakon invitert til YoungFish-konferansen, men da hadde han ikke anledning til å delta.

Se Også

Ikke skuffet over nei fra Kronprinsen

Kronprins Haakon Magnus kommer ikke til YoungFish-konferansen i Bergen neste måned. Det gjør derimot blant annet Alf-Helge Aarskog.