Mork-Knudsen slutter i Steen-Hansen

Rolf Mork-Knudsen slutter som markedssjef i Steen-Hansen for å bruke mer tid på eget selskap.

Mork-Knudsen har jobbet med en rekke merkevarer. Først innen Rieber & Søn systemet som produktsjef i Toro og internasjonal markedssjef i King Oscar (Asia og Oceania). Han var deretter Group Marketing Manager og sentral i å bygge opp utstyrsprodusenten Ocea sin profil. Siden 2013 har han vært pådriver og kreativ motor for å bygge Steen-Hansen sin profil. Det første året som innleid og frem til nå som ansatt i 60 prosent stilling.

– Det har vært en utrolig spennende tid i Steen-Hansen. I 2013 var det knapt noen i havbruksbransjen som visste hva Steen-Hansen var. Gjennom målrettet profilering og teamarbeid har vi lykkes i å bli en kjent aktør i alle våre kjernemarkeder. Jeg har lenge kjent på at jeg får for lite tid til egen virksomhet. Med en helt ny Steen-Hansen produktlinje og profil i markedet og god driv for selskapet på alle fronter, er nå tiden inne for å skifte beite, sier Mork-Knudsen i en pressemelding.

Han vil nå bruke mer tid på og 3D-visualiseringsselskapet Nagelld og markedskonsulent-selskapet Annerledeslandet.