Hestad går til NSL

Kjetil Hestad er ansatt som ny fagsjef for marked- og utvikling i Norske Sjømatbedrifters Landsforening (NSL).

– Norske Sjømatbedrifters Landsforening (NSL) er inne i en omstillingsprosess hvor man er i gang med å stake ut kursen for fremtiden. I den anledning har vi opprettet en ny stilling som fagsjef marked- og utvikling. Vi har derfor gleden av å presentere Kjetil Hestad som den som skal bekle denne nye og viktige rollen, skriver NSL i en pressemelding.

Hestad kommer fra stillingen som miljø- og samfunnskoordinator i selskapene Lingalaks og Tombre Gruppen. En stilling han har innehatt de siste to årene. Hestad var ordfører i Tysnes kommune frem til 2015, han har også jobbet flere år på Stortinget hvor han var rådgiver for Arbeiderpartiets stortingsgruppe innen næring- og fiskeripolitiske spørsmål.

– Med Kjetil på laget får vi en energisk, og dedikert person med god innsikt og kunnskap om NSL til å lede organisasjonens samlede markeds- og utviklingsarbeid. Han vil få en viktig rolle i å ruste NSL for fremtiden slik at vi til enhver tid kan levere gode og tidsriktige løsninger til våre medlemsbedrifter, sier administrerende direktør Robert Eriksson i NSL i pressemeldingen.

Den nye fagsjefen vil starte opp i stillingen så raskt det praktisk lar seg gjøre, og senest innen 1. februar 2018.

– Jeg gleder meg stort til å bruke min energi og kompetanse for NSL og deres flotte medlemsbedrifter. Det å få muligheten å bli med å utvikle NSL inn i fremtiden å kunne få jobbe målrettet mot alle de flotte medlemsbedriftene er noe jeg gleder meg stort til, og finner svært meningsfylt, sier Hestad i pressemeldingen.

Siste saker
Mest lest