Går fra Kyst til Kystrederiene

Linn Therese Skår Hosteland (29) er ansatt som næringspolitisk rådgiver innenfor Aqua-shipping i Kystrederiene. Hun kommer fra stillingen som webredaktør i Kyst.no.

Det skriver Kystrederiene i en pressemelding.

– Jeg er svært fornøyd med at Linn Therese nå blir vår nye næringspolitiske rådgiver. Hennes bakgrunn fra fiskeoppdrett og som journalist, der hun de siste årene har fulgt næringen tett gjennom sin stilling som webredaktør, har gitt henne en god oversikt over næringen. Dette vil bidra til forsterket medlemsstøtte i tillegg til å styrke Kystrederiene sin posisjon innenfor Aqua-shipping fremover, uttaler administrerende direktør i Kystrederiene, Tor Arne Borge i pressemeldingen.

– Jeg gleder meg stort til å ta fatt på nye oppgaver og lære mye mer om de ulike segmentene i Aqua Shipping. Mest av alt gleder jeg meg til å bli kjent med medlemmene og bidra til videre utvikling, sier Hosteland i pressemeldingen.

Kystrederiene, med tilhørende Brønnbåteiernes Forening, er den ledende arbeidsgiver og interesseorganisasjon for nærskipsfart og Aqua shipping i Norge.

Siste saker
Mest lest