Roger Aspen er ny leder for kundebehandling i Marel Norge.

- Marel er svært glade for at Roger Aspen har blitt en del av vårt team i Norge. Han startet 1. juni som Customer Care Manager og vil være lokalisert ved vårt kontor i Bergen. Dette er ytterligere et grep vi gjør for å styrke vår tilstedeværelse i denne regionen, og med Roger i teamet er vi sikre på at våre kunder i området blir tatt godt vare på, skriver Marel Norge i en pressemelding.

Aspen har 24 års erfaring med produksjonsledelse innenfor prosessering av laks og ørret, både innenfor slakting og videreforedling. Han har tidligere blant annet jobbet for Multivac, Sotra Fiskeindustri, og Sekkingstad. Han er utdannet ingeniør innenfor aquateknologi ved Bergen Ingeniørskole.

Marel
  • Marel er et selskap med mer enn 7.000 medarbeidere på verdensbasis.
  • Hovedkontoret ligger på Island, der de fleste av konsernfunksjonene er samlet.
  • Marel har avdelinger og datterselskaper i 30 land, samt et nettverk av mer enn 100 agenter og distributører, som markedsfører, selger og utfører service på konsernets produkter over hele verden.
  • Konsernet selger utstyr og teknologi til foredling av matvarer, fra mottak av råvarene kjøtt, fjærkre og fisk, til pakking og etikettering av bearbeidet produkt. Nylig oppkjøpte Wenger leverer løsninger blant annet til fiskefôrfabrikker og fabrikker som produserer fôr til kjæledyr.