Lederskifte i Aquastructures

Marit Opheim er gått inn i stillingen som daglig leder fra 1. januar 2019. Tidligere daglig leder, Are Berstad, vil konsentrere seg mer om videreutviklingen av programvaren AquaSim.

Opheim har vært ansatt i Aquastructures på administrasjons- og økonomisiden i 10 år. Hun vil primært ha ansvaret for den interne driften, samt for selskapets økonomi og strategi.

– Jeg har dyktige folk i selskapet, og er trygg på at lederne på de ulike virksomhetsområdene tar godt vare på kundenes behov. Aquastructures har hatt god vekst både med tanke på markedsandeler og på virksomhetsområder de siste årene, og min oppgave blir å legge til rette for å følge opp dette, sier Opheim i en pressemelding.

Aquastructures er inndelt i fire virksomhetsområder; ingeniør, inspeksjon, produktsertifisering og IT-utvikling. Den største delen er ingeniørsiden, som står for over 30 prosent av omsetningen i selskapet.

Hold deg oppdatert på hva som skjer i norsk og internasjonal oppdrettsnæring – følg oss på Facebook, Linkedin og Twitter, eller abonner på vårt daglige nyhetsbrev. Her finner du ett sett med ordforklaringer for næringen.