CageEye utvider staben

CageEye opplever sterk vekst med sine systemer for oppdrettsnæringen og som følge av dette ble ledergruppen nylig styrket med to nyopprettede stillinger.

1. mars ble Kasper Løberg Tangen ansatt som driftsdirektør (COO) og Lena Bakken Køso som finansdirektør (CFO), opplyser selskapet i en pressemelding.

Tangen er utdannet veterinær og har jobbet i oppdrettsnæringen i ni år, blant annet som produksjonssjef for Lingalaks, og i Deloitte som rådgiver mot sjømatbransjen. I CageEye vil han være ansvarlig for avdelingen som følger opp kunder.

Køso er utdannet siviløkonom fra NHH og har erfaring fra både Lerøy, Deloitte og Pareto. De siste tre årene har hun jobbet i Telenor Norge innenfor finans og prising. I CageEye skal hun lede selskapets finansielle strategi, kartlegge muligheter i nye markeder og ha overordnet ansvar for selskapets økonomi.

Hold deg oppdatert på hva som skjer i norsk og internasjonal oppdrettsnæring – abonner på vårt daglige gratis nyhetsbrev.